פורסם לראשונה במדור השיווק של ד''ר אסף בקר בירחון אותות של איגוד המפרסמים 2004, בתוספת יחודית לשנת 2010: מאמר זה אולי יוסיף לך ידע ואולי גם יביא לך רווחים משיווק באינטרנט - פרטים בהמשך
לפני עשר שנים זה כבר התחיל, אבל רק מעטים ידעו שהשיווק עובר לאינטרנט. לכן המשכנו כולנו לעסוק בשרשרת של שיווק ופרסום והיה לנו טוב: מה שאתה לא יודע, לא מציק לך. אבל עכשיו הסתיים העשור הראשון של המאה העשרים ואחת, וכולנו כבר שמענו על כך ש''כולם עושים המון כסף באינטרנט'' אבל מי זה כולם ואיפה הכסף? זה רק נותן לנו תחושה שאנחנו מפספסים את הרכבת. כך הרגשתי גם אני וכל המאמרים שקראתי בנושא רק בלבלו אותי, עד שמצאתי באינטרנט את הספר של הארווי סגל. אחרי כל כך הרבה זמן (וכסף) שבזבזתי על כל מיני מדריכים באינטרנט, בסוף מצאתי את המדריך הכי טוב למתחילים (ולמתקדמים) שלקח אותי צעד אחר צעד אל העולם החדש. יותר מזה, מתוך הכרת נפש המשווקים, הארווי קודם כל מלמד איך להשיג מכירות שיכניסו את הדולרים הראשונים להרמת המוראל, ואחר כך השמיים הם הגבול.
כן, ועוד משהו: את הספר קיבלתי חינם, כולל רשות להעביר אותו חינם לקוראים שלי. אז הנה בבקשה, לרשותכם המדריך שעזר לי ויעזור לכם להכנס ולהתקדם לעולם החדש של השיווק. אבל, אני מעדיף שקודם כל תקראו על נושא המאמר עצמו ורק אחר תלחצו על הלינק (לכן הכתובת כאן לא מופיעה כלינק, אלא רק למטה במשבצת). תעשו כך, ותקבלו גם את הספר וגם עוד כמה הפתעות מעניינות.
http://www.supertips.com/ultimate/x/?id=4499
אתרי המכירות באינטרנט הולכים ומתרבים, וחושפים תופעה האופיינית לשלב ממושך של חדירת מדיום חדש: חייבים להשען על הקונספט של המדיום שקדם לו, וכולם מכירים ורגילים אליו. במקרה הזה, הדבר מתבקש ומתרחש בשלוש פאזות: בפאזה הראשונה, קורא האתר ללקוחות במודעה מעל דפי העתונים, להכנס לאתר, לראות את המבחר ולקנות. הפאזה השניה היא באתר עצמו, וגם בבאנרים עם לינקים מאתרים מובילים. ואז מגיעה הפאזה השלישית: צריך לאפשר ללקוח לבחור בין משלוח עד הבית בתשלום גבוה, או לאסוף בעצמו את המוצר ולחסוך את דמי המשלוח, או לפחות חלק מהם כי עדיין יש אתרים הגובים "דמי טיפול".
בתחילה, המחוקק נתן דעתו לכך, וחייב את החנויות הוירטואליות לאפשר איסוף אישי של המוצר. תקנה זו יצרה, כצפוי, אפשרות נהדרת ללקוח לאסוף את המוצר במחסן בנצרת עילית בימי שלישי בין השעות 10 עד 12. ואם הוא גר בבאר שבע ולא מתאים לא, ישלם דמי טיפול ומשלוח.
לא מן התקנה באה הישועה, או לפחות מתחילה לבוא, אלא מתוך הכרה של בעלי החנויות שבמקרים של מוצרים שאינם כבדים ואינם יקרים, דמי המשלוח הגבוהים מהווים חסם קנייה משמעותי. ההצעה המקובלת לאחרונה ללקוחות היא של מספר נקודות איסוף. זה מתחיל בעיקר באתרי מכירה של חברות שיש להם גם רשת חנויות פיזיות, וממשיך דרך הסכמים של חנויות וירטואליות עם גופים שיש להם פריסה עם נגישות מתאימה ללקוחות.
התוצאה: מכירות באינטרנט בשלוש פאזות: הפניה מהעיתון, רכישות באינטרנט - איסוף בנקודה נבחרת (או משלוח הביתה). כלומר: לפני ואחרי המדיום הוירטואלי ניצבים האלמנטים הפיזיים.
לפני עשר שנים זה כבר התחיל, אבל רק מעטים ידעו שהשיווק עובר לאינטרנט. לכן המשכנו כולנו לעסוק בשרשרת של שיווק ופרסום והיה לנו טוב: מה שאתה לא יודע, לא מציק לך. אבל עכשיו הסתיים העשור הראשון של המאה העשרים ואחת, וכולנו כבר שמענו על כך ש''כולם עושים המון כסף באינטרנט'' אבל מי זה כולם ואיפה הכסף? זה רק נותן לנו תחושה שאנחנו מפספסים את הרכבת. כך הרגשתי גם אני וכל המאמרים שקראתי בנושא רק בלבלו אותי, עד שמצאתי באינטרנט את הספר של הארווי סגל. אחרי כל כך הרבה זמן (וכסף) שבזבזתי על כל מיני מדריכים באינטרנט, בסוף מצאתי את המדריך הכי טוב למתחילים (ולמתקדמים) שלקח אותי צעד אחר צעד אל העולם החדש. יותר מזה, מתוך הכרת נפש המשווקים, הארווי קודם כל מלמד איך להשיג מכירות שיכניסו את הדולרים הראשונים להרמת המוראל, ואחר כך השמיים הם הגבול.
כן, ועוד משהו: את הספר קיבלתי חינם, כולל רשות להעביר אותו חינם לקוראים שלי. אז הנה בבקשה, לרשותכם המדריך שעזר לי ויעזור לכם להכנס ולהתקדם לעולם החדש של השיווק. אבל, אני מעדיף שקודם כל תקראו על נושא המאמר עצמו ורק אחר תלחצו על הלינק (לכן הכתובת כאן לא מופיעה כלינק, אלא רק למטה במשבצת). תעשו כך, ותקבלו גם את הספר וגם עוד כמה הפתעות מעניינות.
http://www.supertips.com/ultimate/x/?id=4499
אתרי המכירות באינטרנט הולכים ומתרבים, וחושפים תופעה האופיינית לשלב ממושך של חדירת מדיום חדש: חייבים להשען על הקונספט של המדיום שקדם לו, וכולם מכירים ורגילים אליו. במקרה הזה, הדבר מתבקש ומתרחש בשלוש פאזות: בפאזה הראשונה, קורא האתר ללקוחות במודעה מעל דפי העתונים, להכנס לאתר, לראות את המבחר ולקנות. הפאזה השניה היא באתר עצמו, וגם בבאנרים עם לינקים מאתרים מובילים. ואז מגיעה הפאזה השלישית: צריך לאפשר ללקוח לבחור בין משלוח עד הבית בתשלום גבוה, או לאסוף בעצמו את המוצר ולחסוך את דמי המשלוח, או לפחות חלק מהם כי עדיין יש אתרים הגובים "דמי טיפול".
בתחילה, המחוקק נתן דעתו לכך, וחייב את החנויות הוירטואליות לאפשר איסוף אישי של המוצר. תקנה זו יצרה, כצפוי, אפשרות נהדרת ללקוח לאסוף את המוצר במחסן בנצרת עילית בימי שלישי בין השעות 10 עד 12. ואם הוא גר בבאר שבע ולא מתאים לא, ישלם דמי טיפול ומשלוח.
לא מן התקנה באה הישועה, או לפחות מתחילה לבוא, אלא מתוך הכרה של בעלי החנויות שבמקרים של מוצרים שאינם כבדים ואינם יקרים, דמי המשלוח הגבוהים מהווים חסם קנייה משמעותי. ההצעה המקובלת לאחרונה ללקוחות היא של מספר נקודות איסוף. זה מתחיל בעיקר באתרי מכירה של חברות שיש להם גם רשת חנויות פיזיות, וממשיך דרך הסכמים של חנויות וירטואליות עם גופים שיש להם פריסה עם נגישות מתאימה ללקוחות.
התוצאה: מכירות באינטרנט בשלוש פאזות: הפניה מהעיתון, רכישות באינטרנט - איסוף בנקודה נבחרת (או משלוח הביתה). כלומר: לפני ואחרי המדיום הוירטואלי ניצבים האלמנטים הפיזיים.
שיווק המכשיר למניעת הזעה בכפות הידיים והרגליים https://www.nosweat.co.il/
הטיפול היעיל להפסקת זיעה בידיים וברגליים ללא כאבים וללא תופעות לוואי.
הטיפול היעיל להפסקת זיעה בידיים וברגליים ללא כאבים וללא תופעות לוואי.